Zoeken in deze blog

woensdag 5 januari 2011

Conceptlancering Cup a Soup

Cup a Soup is een merk van droge instantsoep van Unox. Cup a soup is een ijzersterk product dat ontzettend goed is neergezet. Ammirati Puris Lintas was het reclamebureau dat voor Cup a Soup een reclamefilmpje moest bedenken, het moest neergezet worden als de opkikker van 4uur.
Ze kwamen met de nu zo bekende slogan: 4uur Cup a Soup dat zouden meer mensen moeten doen! wat verwijst naar het tijdstip waarop niemand meer energie op om verder te werken.


Wat zo knap is van het reclamebureau dat ze het voor elkaar hebben gekregen om een tijdsstip te claimen, iedereen weet wanneer het 4uur is dat het tijd is voor een Cup a Soup. Cup a Soup bestaat nu bijna zo een 13 jaar.


Sinds de reclamecampagne is de naamsbekendheid gestegen van 32% naar 43 en het wint ook vele prijzen met het reclame filmpje.















Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cup-a-Soup
http://www.youtube.com/watch?v=PUt5YKjVfWg
http://www.youtube.com/watch?v=Cj33sOMv2nE


Auteur: Kevin Kreuger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten